تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

استقبال از http://lahzeakhar.com/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%DB%8C%D8%B4بدین صورت است که همه ساله غریب به دو میلیون نفر از گردشگران داخلی و خارجی با برگزیدن تور کیش، به سمت این جزیره که به مروارید خلیج فارس معروف است راهی می شوند و از زیبائی ها بی شمار آن دیدن می کنند. این جزیره به منظور اینکه یک منطقه آزاد و توریستی به حساب می آید، دارای انواع توریست ها، در قالب های گوناگون گردشگری تفریحی و کاری می باشد. جزیره ی زیبای کیش در جنوب ایران و در خلیج زیبای همیشه فارس قرار گرفته است.

آخرین مطالب

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شهر اودسا

اودسا بزرگترین شهر در کنار دریای سیاه می باشد که مرکز استان اودسا نیز است. شهر اودسا روی تپه هایی اطراف بندرگاه کوچکی احداث گردیده است که نزد گردشگران تور اودسا بسیار محبوب است. اولین اسکان انسان ها در این منطقه در اوایل زمان دیرینه ‌سنگی شروع شد.
در زمان پادشاهی کیف، طوایف اولیچی و تیورتسی در این محل سکونت داشتند و در بین سال‌های 1239 – 1240 لشکر مغول این ناحیه را تصرف کرد. در قرن ۱۵ میلادی، حاجی گرای تاتار، این منطقه را به دوک ‌نشین لیتوانی تفویض کرد. حاجی گرای، تحت پشتیبانی این دوک ‌نشین، خاناتی را برای مقابله با لشکر مغول ایجاد کرد که خانات کریمه نام داشت. محل کنونی شهر اودسا در این زمان حاجی‌ بی نامیده می شد و بخشی از منطقه دیکرا به حساب می آمد. سفر به اودسا، تجربه ای جذاب و بی نظیر را برای توریست ها و گردشگران تور اودسا به ارمغان می آورد.
  • atiye mashhadi
  • ۰
  • ۰

تور کیف

لازم به ذکر است این شهر جاذبه های زیادی را در خود جای داده است که گردشگران تور ‏کی یف از آن ها دیدن می کنند برخی از این جاذبه ها عبارتند از صومعه پچرسک لاورا ‏‏(‏Kiev Pechersk Lavra‏)، خیابان خرشچاتیک (‏Khreschatyk‏)، کلیسای جامع سنت سوفیا ‏‏(‏saint Sophia’s cathedral‏)، موزه کلی اکراین در جنگ جهانی دوم (‏National Museum of ‎the History of Ukraine in the Second World War‏)، میدان استقلال (‏Maidan ‎Nezalezhnosti‏)، مجسمه سرزمین مادری (‏Mother Motherland‏)، کلیسای سنت اندروز ‏‏(‏Mother Motherland‏) و غیره. 

  • atiye mashhadi
  • ۰
  • ۰

ارمنستان به دلیل کوچک بودن فرودگاه های اندکی دارد. همچنین تنها یک فرودگاه بین المللی در آن وجود دارد و آن هم در شهر ایروان که پایتخت ارمنستان است قرار دارد. فرودگاه زوارتنوس ارمنستان نقش بسیار مهمی در جابه جایی مسافران و همچنین گردشگران تور ارمنستان دارد. این فرودگاه اصلی ترین پایگاه حمل و نقل بین المللی ایروان محسوب می شود. همچنین دومین فرودگاه پر تردد منطقه قفقاز می باشد. 
این فرودگاه دارای سه پایانه می باشد که اولین پایانه آن در سال 1971 شروع به کار و در سال 2011 فعالیت آن پایان یافت. دومین پایانه دارای یک ساختمان برای پروازهای ورودی و یک ساختمان دیگر برای پروازهای خروجی می باشد. پایانه شماره سه مخصوص پرواز های وی آی پی بوده و پروازهای دیگر اجازه فرود در این پایانه را ندارند. 

  • atiye mashhadi
  • ۰
  • ۰

تور گرجستان با ایرلاین قشم ایر مبدا: تهران به مقصد: تفلیس گرجستان ، مدت زمان پرواز 1 ساعت و 36 دقیقه با فاصله هوایی 880 کیلومتر می باشد. شروع قیمت از 1.750.000 تومان.
تو گرجستان با ایرلاین آسمان مبدا: تهران به مقصد: تفلیس گرجستان، مدت زمان پرواز 1 ساعت و 35 دقیقه با فاصله هوایی 880 کیلومتر است. شروع قیمت از 1.120.000 تومان.
قیمت ها نسبت به نوع تور و مدت اقامت متغیر می باشند

  • atiye mashhadi