تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

استقبال از http://lahzeakhar.com/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%DB%8C%D8%B4بدین صورت است که همه ساله غریب به دو میلیون نفر از گردشگران داخلی و خارجی با برگزیدن تور کیش، به سمت این جزیره که به مروارید خلیج فارس معروف است راهی می شوند و از زیبائی ها بی شمار آن دیدن می کنند. این جزیره به منظور اینکه یک منطقه آزاد و توریستی به حساب می آید، دارای انواع توریست ها، در قالب های گوناگون گردشگری تفریحی و کاری می باشد. جزیره ی زیبای کیش در جنوب ایران و در خلیج زیبای همیشه فارس قرار گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

شهر اودسا

اودسا بزرگترین شهر در کنار دریای سیاه می باشد که مرکز استان اودسا نیز است. شهر اودسا روی تپه هایی اطراف بندرگاه کوچکی احداث گردیده است که نزد گردشگران تور اودسا بسیار محبوب است. اولین اسکان انسان ها در این منطقه در اوایل زمان دیرینه ‌سنگی شروع شد.
در زمان پادشاهی کیف، طوایف اولیچی و تیورتسی در این محل سکونت داشتند و در بین سال‌های 1239 – 1240 لشکر مغول این ناحیه را تصرف کرد. در قرن ۱۵ میلادی، حاجی گرای تاتار، این منطقه را به دوک ‌نشین لیتوانی تفویض کرد. حاجی گرای، تحت پشتیبانی این دوک ‌نشین، خاناتی را برای مقابله با لشکر مغول ایجاد کرد که خانات کریمه نام داشت. محل کنونی شهر اودسا در این زمان حاجی‌ بی نامیده می شد و بخشی از منطقه دیکرا به حساب می آمد. سفر به اودسا، تجربه ای جذاب و بی نظیر را برای توریست ها و گردشگران تور اودسا به ارمغان می آورد.
  • ۹۷/۰۱/۳۰
  • atiye mashhadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی