تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

استقبال از http://lahzeakhar.com/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%DB%8C%D8%B4بدین صورت است که همه ساله غریب به دو میلیون نفر از گردشگران داخلی و خارجی با برگزیدن تور کیش، به سمت این جزیره که به مروارید خلیج فارس معروف است راهی می شوند و از زیبائی ها بی شمار آن دیدن می کنند. این جزیره به منظور اینکه یک منطقه آزاد و توریستی به حساب می آید، دارای انواع توریست ها، در قالب های گوناگون گردشگری تفریحی و کاری می باشد. جزیره ی زیبای کیش در جنوب ایران و در خلیج زیبای همیشه فارس قرار گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

ارمنستان به دلیل کوچک بودن فرودگاه های اندکی دارد. همچنین تنها یک فرودگاه بین المللی در آن وجود دارد و آن هم در شهر ایروان که پایتخت ارمنستان است قرار دارد. فرودگاه زوارتنوس ارمنستان نقش بسیار مهمی در جابه جایی مسافران و همچنین گردشگران تور ارمنستان دارد. این فرودگاه اصلی ترین پایگاه حمل و نقل بین المللی ایروان محسوب می شود. همچنین دومین فرودگاه پر تردد منطقه قفقاز می باشد. 
این فرودگاه دارای سه پایانه می باشد که اولین پایانه آن در سال 1971 شروع به کار و در سال 2011 فعالیت آن پایان یافت. دومین پایانه دارای یک ساختمان برای پروازهای ورودی و یک ساختمان دیگر برای پروازهای خروجی می باشد. پایانه شماره سه مخصوص پرواز های وی آی پی بوده و پروازهای دیگر اجازه فرود در این پایانه را ندارند. 

  • ۹۷/۰۱/۲۷
  • atiye mashhadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی