تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

استقبال از http://lahzeakhar.com/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%DB%8C%D8%B4بدین صورت است که همه ساله غریب به دو میلیون نفر از گردشگران داخلی و خارجی با برگزیدن تور کیش، به سمت این جزیره که به مروارید خلیج فارس معروف است راهی می شوند و از زیبائی ها بی شمار آن دیدن می کنند. این جزیره به منظور اینکه یک منطقه آزاد و توریستی به حساب می آید، دارای انواع توریست ها، در قالب های گوناگون گردشگری تفریحی و کاری می باشد. جزیره ی زیبای کیش در جنوب ایران و در خلیج زیبای همیشه فارس قرار گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰


در این قسمت قصد داریم مطلبی در رابطه با یکی از جاذبه های زیبای توریستی شهر مسکو، روسیه برای شما شرح دهیم، آسمان نمای مسکو یکی از زیبا ترین و دیدنی ترین جاذبه های این شهر به حساب می آید. مسکو شهری است پر از جاذبه های گردشگری فراوان اما آسمان نمای مسکو یکی از پر بازدید ترین آن ها به شمار می آید. شهر مسکو از گذشته تا کنون یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در میان گردشگران ‏ایرانی بوده است و سالانه گردشگران زیادی با تور مسکو به این شهر توریستی و زیبا سفر ‏کرده و از جاذبه های گردشگری آن دیدن می کنند یکی از بهترین جاذبه های این شهر ‏آسمان نمای مسکو می باشد که ما در این مقاله قصد داریم به معرفی این آسمان نمای ‏زیبا بپردازیم در ادامه با لحظه آخر همراه باشید تا آسمان نمای مسکو را بهتر بشناسید.

  • ۹۷/۰۴/۲۳
  • atiye mashhadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی