تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

استقبال از http://lahzeakhar.com/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%DB%8C%D8%B4بدین صورت است که همه ساله غریب به دو میلیون نفر از گردشگران داخلی و خارجی با برگزیدن تور کیش، به سمت این جزیره که به مروارید خلیج فارس معروف است راهی می شوند و از زیبائی ها بی شمار آن دیدن می کنند. این جزیره به منظور اینکه یک منطقه آزاد و توریستی به حساب می آید، دارای انواع توریست ها، در قالب های گوناگون گردشگری تفریحی و کاری می باشد. جزیره ی زیبای کیش در جنوب ایران و در خلیج زیبای همیشه فارس قرار گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

تور وارنا

با اینکه اقامت در هتل های 3 ستاره وارنا هزینه هنگفتی را شامل نخواهد شد، اما اگر گردشگران تور وارنا، قصد سفر ارزان به وارنا را دارند می توانند با هزینه ناچیزی در هاستل های این شهر اقامت کرده و هزینه ها را تا حد زیادی کاهش دهند.  حمل و نقل در شهر وارنا با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی (تاکسی و اتوبوس) امکان پذیر است. اما گردشگران تور وارنا می توانند در این شهر دوچرخه نیز کرایه کنند که در این صورت کاهش هزینه قابل ملاحظه را شاهد خواهیم بود. هزینه بازدید از جاذبه های گردشگری در وارنا بسیار ارزان بوده و شما می توانید با پرداخت هزینه ای اندک بسیاری از موزه ها و جاذبه های گردشگری این شهر را بازدید کنید. هزینه خورد و خوراک نیز همانند ورودی جاذبه های گردشگری وارنا بسیار کم بوده و شما می توانید با حداکثر 90 هزار تومان یک وعده غذایی کامل در رستوران میل کنید، اما اگر می خواهید سفر ارزان به وارنا داشته باشید، به خوردن یک همبرگر یا کباب که قیمت آن به مراتب پایین تر خواهد بود، بسنده کنید.

  • ۹۶/۱۲/۲۷
  • atiye mashhadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی