تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

استقبال از http://lahzeakhar.com/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%DB%8C%D8%B4بدین صورت است که همه ساله غریب به دو میلیون نفر از گردشگران داخلی و خارجی با برگزیدن تور کیش، به سمت این جزیره که به مروارید خلیج فارس معروف است راهی می شوند و از زیبائی ها بی شمار آن دیدن می کنند. این جزیره به منظور اینکه یک منطقه آزاد و توریستی به حساب می آید، دارای انواع توریست ها، در قالب های گوناگون گردشگری تفریحی و کاری می باشد. جزیره ی زیبای کیش در جنوب ایران و در خلیج زیبای همیشه فارس قرار گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰
بهترین زمان سفر به باتومی کاملاٌ به سلیقه گردشگران بستگی دارد. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که مایل به سفر در ماه های گرم سال می باشند بهترین فصل سفر به شهر باتومی برای شما فصل تابستان (از اواخر خرداد تا اوایل مهر) با میانگین دمای حدوداٌ 25 درجه سانتی گراد می باشد. لازم به ذکر است که در ماه های تیر، مرداد و شهریور شهر باتومی هوای بسیار مطبوعی دارد و گرمای هوا به هیچ وجه آزار دهنده نیست.
اما اگر از دوست داران سرما هستید می توانید در زمستان با تور باتومی سفر کنید. این فصل با میانگین هوای حدوداٌ 8 درجه سانتی گراد دارای آب و هوای نسبتاٌ سردی می باشد اما به طور کلی آب و هوای این شهر زیبا به گونه ای است که گردشگران تور باتومی در تمام فصول سال می توانند به این شهر سفر کنند و از آب و هوای گرم و مطبوع لذت ببرند. امیدواریم این مقاله در سفر با تور باتومیبرایتان مفید واقع شود.
  • ۹۶/۱۲/۱۵
  • atiye mashhadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی