تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

استقبال از http://lahzeakhar.com/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%DB%8C%D8%B4بدین صورت است که همه ساله غریب به دو میلیون نفر از گردشگران داخلی و خارجی با برگزیدن تور کیش، به سمت این جزیره که به مروارید خلیج فارس معروف است راهی می شوند و از زیبائی ها بی شمار آن دیدن می کنند. این جزیره به منظور اینکه یک منطقه آزاد و توریستی به حساب می آید، دارای انواع توریست ها، در قالب های گوناگون گردشگری تفریحی و کاری می باشد. جزیره ی زیبای کیش در جنوب ایران و در خلیج زیبای همیشه فارس قرار گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰
1.رستوران های پسران کریم :
در واقع رستوران اصلی پسران کریم در خیابان خیام 23 از سال 1300 شروع به کار کرده و امروزه به یکی از بهترین رستوران های مشهد تبدیل گشته و شعبه ی دوم و سوم آن در برج آلتون و مجتمع مروارید افتتاح گردیده است.جالب است که بدانید این رستوران ها از قدیمی ترین و معروف ترین رستوران های مشهد به شمار می رود.از غذا های معروف و پر طرفدار این رستوران می توان به چلو ماهیچه اشاره کرد.
  • ۹۷/۰۳/۱۹
  • atiye mashhadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی